Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 10:00 найближчого робочого дня (завтра, 22.05).
від 357 ₴/пог.м
Мінімальна сума замовлення на сайті — 500 грн
* Час вказано для регіону: Україна, Київ
Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони входять до переліку непродовольчих товарів, що не підлягають поверненню та обміну.
Правила обміну та повернення товару Відповідно до закону України про захист споживачів наші клієнти можуть здійснити повернення/обмін товару належної якості, якщо товар не задовольнить його за формою, габаритами, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний з призначенням. Обмін/повернення можливе впродовж чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший термін не оголошений продавцем. Ви можете повернути товар на склад (якщо товар був вам доставлений кур'єром, то буде утримана вартість доставки (компенсація транспортних витрат) або платно викликати кур'єра на дім. Умови обміну/повернення товару належної якості. Обмін або повернення товару належної якості відбувається, якщо він не використовувався, не монтувався і, якщо збережений його товарний вигляд, споживчі властивості, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом із проданим товаром. Кожен випадок розглядається індивідуально. Якщо обмін можливий, Ви можете безплатно обміняти товар на складі або платно викликати кур'єра на дім. Умова — повна збереження паковання, товарного вигляду (товар не був повністю видрукований і зібраний). Отже, обміняти або повернути товар належної якості можна, якщо: · з моменту покупки пройшло не більш ніж 14 днів; · товар не використовувався й не був зібраний; · збережені товарний різновид товару, його споживчі властивості; · зберігся розрахунковий документ, який клієнт отримав разом із товаром; · товар не входить до переліку товарів, що не підлягають обміну. Транспортні витрати по поверненню або обміну товару належної якості бере на себе покупець. Умови обміну/повернення товару неналежної якості. У разі виявлення дефектів, нестачі деталей або браку того чи іншого товару впродовж встановленого гарантійного терміну покупцеві необхідно надати фото/відео підтвердження на момент звернення нам на пошту. Упродовж одного робочого дня наші менеджери зв'яжуться з Вами для уточнення деталей. Якщо необхідні деталі будуть у нас у наявності, ми безплатно доставимо Вам їх прямо додому. Якщо деталей не виявиться в наявності — обміняємо товар на новий із безплатною доставкою. Умови повернення, обміну дитячих меблів (за законом України "Про захист прав споживачів"): • Зібрані меблі повернення/обміну не підлягає • Повна збережність заводського паковання • Деталі в коробці зібрані та укладені так, як це робить виробник
Наскільки вам зручно на сайті?